FUNDACIÓ PER A LA TERCERA EDAT

PORTAL DE TRANSPARÈNCIA

FUNDACIÓ PER A LA TERCERA EDAT

PORTAL DE TRANSPARÈNCIA

La Fundació coneix la normativa de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

• Estatuts

• Finalitats

• Inf. econòmica

• Patronat

• Missió

• Activitats

L'ORDRE JUS/152/2018, de 12 de setembre, publicada en el DOGC estableix el nivell de subjecció de les fundacions i de les associacions declarades d'utilitat pública als instruments de transparència establerts per la Llei 19/2014, del 29 de desembre, del protectorat de les fundacions i de verificació de l'activitat de les associacions declarades d'utilitat pública.

• Estatuts

• Finalitats

• Inf. econòmica

• Patronat

• Missió

• Activitats

AJUDES I COL·LABORACIONS

ACTIVITATS DE LA FUNDACIÓ

Ajuda per cobrir l’activitat de la Capella de la Residència per al tercera edat “La Solana” de Banyoles, pel recolzament espiritual dels residents.

Ajuda per col·laborar amb la labor assistencial que desenvolupen "Misioneras de Cristo Jesús", amb NIF R2800401H, en una casa de "Mayores" a la localitat de Javier, Navarra.

Col·laboració amb la labor que desenvolupa el Bisbat de Menorca, amb NIF R0700018E.

Hermanitas de los ancianos desamparados, “Hogar Santa Teresa Jornet", amb NIF R-1700098-E, és un centre residencial per a la tercera edat que acull a persones majors de 65 anys que per falta de recursos i família no poden fer-se càrrec de les seves necessitats.

ESTATS FINANCERS I MEMÒRIES

INFORMACIó ECONòMICA

En aquest apartat es recull la informació econòmica de la fundació relativa als comptes anuals que està conformada pels estats financers i la memòria. Els quals han estat aprovats pel patronat i degudament depositats al Protectorat de la Generalitat de Catalunya

FUNCIONAMENT I ORGANITZACIÓ

ELS ESTATUTS
Els Estatuts d’una Fundació són el document legal que recull les normes fonamentals que regulen el funcionament i l’organització d’aquesta entitat.

Aquest document inclou, entre altres aspectes, la denominació de la fundació, la seva missió, finalitats i objectius, la composició i funcions del patronat, el règim econòmic i financer, les normes per a la modificació dels estatuts i, si escau, la seva dissolució.

Els estatuts són imprescindibles per al reconeixement legal de la fundació i per garantir que operi d’acord amb les lleis vigents.

Vols contactar amb nosaltres?

Escriu-nos, i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible