fundació celso costa

Sol·licituds

Les sol·licituds han de ser presentades per escrit mitjançant correu ordinari i degudament signades.
Cal incloure una presentació del sol·licitant i una descripció detallada de la necessitat per a la qual es sol·licita atenció. Es recomana adjuntar tots els documents que es considerin necessaris per donar suport i justificar la petició, d’acord amb les orientacions següents.

En cas de necessitar aclariments addicionals, podeu utilitzar el correu electrònic per contactar-nos.

PASSOS A SEGUIR

IDENTIFICACIÓ

Incloure: nom, domicili, naturalesa jurídica, antiguitat, reconeixement i inscripció, si escau, en registres públics.

Per a persones jurídiques, especificar qui actua en representació i signatura.

DOCUMENTACIÓ

Adjuntar còpies digitalitzades dels següents documents públics, en compliment de la llei 10/2010:

Estatuts, Certificat d'Identificació Fiscal, i Certificat de composició de la junta directiva, patronat o similar (on figuri el número del Document Nacional d'Identitat de cadascun dels membres o adjuntar-ne còpia).

OBJECTIUS I METES

Descriure l'objecte de l'organització i la manera en què compleix els seus fins.

ACTIVITATS ACTUALS

Proporcionar informació sobre la naturalesa, volum i transcendència social, docent o cultural de les activitats actuals, així com el nombre de possibles beneficiaris, si és possible determinar-ho.

ORIGEN DE LA SOL·LICITUD

Explicar com s'ha conegut la Fundació Celso Costa.

MOTIU DE LA SOL·LICITUD

Detallar què es sol·licita (inversions, ajuda a projectes o programes concrets) i per què.

BENEFICIARIS

Indicar el nombre de possibles beneficiaris.

COSTOS

Proporcionar un pressupost detallat

ALTRES MITJANS

Especificar si es compta amb altres recursos, propis o aliens, per ajudar a assolir els objectius sol·licitats.
El Patronat examina totes les peticions rebudes i comunica la resolució corresponent al sol·licitant.

Vols contactar amb nosaltres?

Escriu-nos, i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible